Saturday, January 8, 2011

Tentang diriku

Nama penuh aku adalah Muhammad nasir bin md ali..
usia aku tahun nie umo aku dah 21 kalau ikut tahun la....hihi
aku sekarang menetap di Sungai Petani,kedah.....
memang anak jati kedah k....
aku d lahirkan di hospital sungai petani kedah.....
kampung aku di Kuala Nerang,kedah.....
dan di kampung bujang,kedah.....
aku suka sangat memancing....
ikan paling besar besa aku dapat adalah ikan sembilang...
besar betih kaki kot.....hahaha..
makanan kegemaran adalah nasi ayam...
minuman kegemaran fresh oren je.....
warna kegemaran putih....
bila putih itu menunjukan suci dan bersih.....
aku seorang yang peramah tp kadang2 pemalu jgak....
aku suka maen futsal....
kalau boleh aku nk maen semua permainan yang ada di dunia nie...
aku suka aktiviti lasak la....
x kisah la apa pon janji sukan.......

2 comments:

  1. hikhik.. anak jati kedah ea..
    suka main futsal ea..??
    hari kalah kew mng ntah...??
    ahahahahaha ;p

    ReplyDelete